سیاسی

هشدار نتانیاهو به وزرای رژیم صهیونیستی

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اعلام اینکه روزهای پیش‌رو، سرنوشت‌ساز خواهد بود، از وزرای دولت خود خواست تا در روزهای آتی درباره مسائل امنیتی با رسانه‌ها گفت‌وگو نکنند.

میدل ایست نیوز: شبکه عبری زبان کان اعلام کرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وزرای کابینه خود نسبت به اهمیت روزهای پیش‌رو هشدار داد.

به گزارش الخلیج آنلاین، این شبکه عبری افزود نتانیاهو ضمن آنکه اعلام کرد «روزهای پیش‌رو، سرنوشت ساز خواهد بود»، از وزرای دولت خود خواست تا در روزهای آتی درباره مسائل امنیتی با رسانه‌ها گفت‌وگو نکنند.

گفتنی است پایگاه خبری اکسیوس اعلام کرد ارزیابی جدید موساد این است که ایران آماده است تا مستقیما به اسرائیل حمله کند و احتمالا این امر ظرف چند روز آتی انجام خواهد شد.

بنا بر اعلام اکسیوس، گزارش اطلاعاتی حاکی از آن است که حمله ایران به «اسرائیل» ممکن است پیش از انجام مذاکرات تبادل اسیران و آتش بس در غزه که قرار است پنج شنبه برگزار شود، صورت گیرد که این امر می تواند مذاکرات را در معرض خطر قرار دهد.

پیشتر پایگاه خبری اکسیوس نوشت یوآو گالانت وزیر دفاع رژیم صهیونیستی با لوید آستین همتای امریکایی خود گفت‌وگو و به وی ابلاغ کرد تهران برای حمله گسترده آماده می شود.

گفتنی است حزب الله لبنان بامداد امروز ده‌ها فروند موشک به شهر نهاریا در فلسطین اشغالی شلیک کرد و یکی از مقرهای فرماندهی یک لشکر رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

در همین حال پنتاگون اعلام کرد لوید آستین وزیر دفاع این کشور در سایه تشدید تنش ها در منطقه و احتمال حمله ایران و متحدانش به اسرائیل دستور استقرار یک فروند زیر دریایی حامل موشک‌های هدایت شونده را در خاورمیانه صادر کرده است.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا