سیاسی

همکاری پلیس عراق با ایران در اربعین در بالاترین سطح

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت که همکاری پلیس عراق با پلیس ایران برای تامین امنیت اربعین در بالاترین سطح قرار دارد.

میدل ایست نیوز: احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی ایران گفت: روابط انتظامی جمهوری اسلامی ایران با طرف عراقی برای تامین امنیت و کیفیت سفر اربعین بسیار مثبت و همسو است.

رادان روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره همکاری مجموعه انتظامی عراق با ایران برای تسهیل و امنیت سفر اربعین، اظهار داشت: خوشبختانه پیش از آغاز موسم اربعین، دیدارهای مستمری با وزیر کشور عراق و جلسات مکرری با مجموعه پلیس عراق داشتیم.

وی با بیان اینکه همکاری پلیس عراق با پلیس جمهوری اسلامی در بالاترین سطح قرار دارد، افزود: هر زمان از برادران عراقی ملاقات و کاری خواستیم، مشتاقانه ورود کردند و در مقابل نیز ما هم همکاری مستمری با آنها داریم.

فرمانده کل انتظامی ایران تاکید کرد: کاهش ماندگاری در مرزها، امنیت مسیر سفر به خصوص در عراق، سهولت در رفت و برگشت زائران همچنین سفر در سایه امنیت کامل، همگی نتیجه همکاری و همراهی پلیس دو کشور است.

به گفته سردار رادان، این ارتباط از برکات اربعین و اباعبدالله الحسین (ع) است که خوشبختانه با وجود تمامی سنگ‌اندازی‌ها و توطئه دشمنان دو کشور، بسیار به یکدیگر نزدیک و همسو هستند.

منبع
ایرنا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا