سیاسی

با تشدید نگرانی‌ها درباره حمله ایران
گالانت: به هر حمله علیه اسرائیل در هر مکانی پاسخ می‌دهیم

وزیر دفاع رژیم صهیونیستی با اشاره به تقویت تجهیزات دفاعی این رژیم در نتیجه تهدیدهای ایران و حزب الله لبنان، تاکید کرد: ما در راستای حفاظت از امنیت اسرائیل به هر حمله در هر مکانی پاسخ می‌دهیم.

میدل ایست نیوز: یوآو گالانت وزیر دفاع رژیم صهیونیستی، در نشست غیرعلنی در کنست بیان کرد: اسرائیل بر سر دو راهی قرار دارد؛ یا پايان دادن به اختلاف و تبادل اسیران یا تشدید تنش.

به گزارش الجزیره، گالانت با اشاره به اینکه «موضع من و دستگاه امنیتی، حل و فصل اختلافات و توافق تبادل اسیران است»، بیان کرد: ما باید از طریق فشار نظامی و توافق، شرایط را برای بازگرداندن اسیران و تبادل آنها فراهم کنیم حتی اگر بیش از یک مرحله باشد.

وی ضمن تاکید بر تقویت تجهیزات دفاعی رژیم صهیونیستی در نتیجه تهدیدهای چند روز اخیر ایران و حزب الله لبنان درباره حمله به این رژیم، گفت: ما در راستای حفاظت از امنیت اسرائیل با هر حمله ای مقابله خواهیم کرد و در هر مکانی به آن حمله پاسخ خواهیم.

پیشتر پایگاه خبری اکسیوس نوشت یوآو گالانت وزیر دفاع رژیم صهیونیستی با لوید آستین همتای امریکایی خود گفت‌وگو و به وی ابلاغ کرد تهران برای حمله گسترده آماده می شود.

گفتنی است حزب الله لبنان بامداد امروز ده‌ها فروند موشک به شهر نهاریا در فلسطین اشغالی شلیک کرد و یکی از مقرهای فرماندهی یک لشکر رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

در همین حال پنتاگون اعلام کرد لوید آستین وزیر دفاع این کشور در سایه تشدید تنش ها در منطقه و احتمال حمله ایران و متحدانش به اسرائیل دستور استقرار یک فروند زیر دریایی حامل موشک‌های هدایت شونده را در خاورمیانه صادر کرده است.

منبع
الجزیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا