سیاسی

الفیاض از آمادگی کامل الحشد الشعبی برای تامین امنیت مراسم اربعین خبر داد

رئیس سازمان الحشد الشعبی، در سفر امروز خود به کربلا اعلام کرد: نیروهای الحشد الشعبی برای تامین امنیت سفرها و زیارت اربعین امام حسین علیه السلام در آمادگی کامل هستند.

میدل ایست نیوز: رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق در سفر به استان کربلا بر آمادگی کامل نیروهای الحشد الشعبی برای تامین امنیت سفر و زیارت اربعین امام حسین علیه السلام تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، فالح الفیاض، رئیس سازمان الحشد الشعبی، در سفر امروز خود به کربلا اعلام کرد نیروهای الحشد الشعبی برای تامین امنیت سفرها و زیارت اربعین امام حسین علیه السلام در آمادگی کامل هستند.

در همین ارتباط واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق نیز اعلام کرده است یگان های امنیتی همگی در تامین امنیت مشارکت دارند به این معنا که در هر محور و حلقه امنیتی، نیروهای واکنش سریع، الحشد الشعبی، پلیس فدرال، ارتش عراق و همه نیروهای امنیتی با اتحاد و همبستگی با یکدیگر به وظیفه تامین امنیت مشغول هستند.

واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق افزود: این در حالی است که واحد فرماندهی و کنترل طوری برنامه ریزی کرده است که همزمان با وجود وحدت میان همه بخش ها، هیچ گونه تداخل و تلاقی در دستورات وجود نداشته باشد ضمن آنکه تلاش های بسیار گسترده اطلاعاتی نیز در دست اجراست و هواپیماهای نیروی هوایی و هواپیماهای شناسایی ارتش نیز، این ماموریت را تحکیم و تقویت کرده اند.

عتبه مقدس حسینی پیش از این آمادگی خود را برای پذیرایی از زائرین اربعین از سراسر جهان و تامین تمامی نیازهای زائران به صورت 24 ساعته اعلام کرده بود.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا