اقتصادیخبر اولسیاسی

تاکید السودانی بر ارائه بهترین گزینه‌ها برای مدیریت و بهره برداری از فرودگاه کربلا

نخست وزیر عراق بر اهمیت اقدام فوری برای ارائه بهترین گزینه ها برای مدیریت و بهره برداری از فرودگاه براساس معیارهای بین المللی تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: فرودگاه حامل محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق و هیئت همراه امروز پنجشنبه در فرودگاه بین المللی کربلا به زمین نشست.

براساس بیانیه نخست وزیری عراق، به محض ورود السودانی، به کربلا، نشستی با حضور وزیر کشور، استاندار کربلا، دبیرکل عتبه حسینی و شماری از مشاوران و مدیران کل درباره این پروژه و شرکت مجری آن برگزار شد.

نخست وزیر عراق از پیاده شدن در باند این فرودگاه و تلاش های وزارتخانه های مرتبط و عتبه حسینی برای مشارکت در ساخت این پروژه استراتژیک تقدیر و تشکر کرد.

السودانی گفت که این پروژه یک پروژه مهم و درخشان و از نمادهای بین المللی عراق و گذرگاهی برای استقبال زائران از سراسر جهان است.

نخست وزیر عراق از تاسیسات فرودگاه و بخش های آن بازدید و با کادر مهندسی آن دیدار کرد و در جریان گزارشی از روند کار در این فرودگاه که به مراحل پایانی رسیده، قرار گرفت.

نخست وزیر عراق، ابراز امیدواری کرد که این فرودگاه در زیارت آتی اربعین حسینی به بهره برداری برسد.

وی دستور داد هر دو ماه نشست دوره ای برای پیگیری پیشرفت کار در فرودگاه بین المللی کربلا، و دو فرودگاه ناصریه و موصل برگزار شود.

السودانی بر اهمیت اقدام فوری برای ارائه بهترین گزینه ها برای مدیریت و بهره برداری از فرودگاه براساس معیارهای بین المللی برای خدمت به حمل و نقل هوایی تاکید کرد.

همچنین بخوانید

فرود نخستین هواپیما در فرودگاه بین المللی کربلا

منبع
نخست وزیری عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا