اجتماعی

تردد بیش از 870 هزار زائر از مرز مهران

یک مقام ایرانی خبر داد در 10 روز ابتدایی ماه صفر، 870 هزار و 559 نفر از مرز مهران تردد کرده‌اند.

میدل ایست نیوز: زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام ایران گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون 870 هزار و 559 نفر از مرز مهران تردد کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، چشمه خاور اظهار کرد: از این تعداد 143 هزار و 309 نفر وارد کشور شده و 697 هزار و 326 نفر نیز مربوط به خروج زائران ایرانی بوده است.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی (10 روز ابتدایی ماه صفر) 6 هزار و 468 نفر اتباع خارجی از طریق مرز مهران وارد کشور شده است، گفت: همچنین از این میزان تردد 23 هزار و 456 نفر نیز مربوط به خروج مسافران خارجی از مرز مهران بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام ایران خاطرنشان کرد: در بازه زمانی شبانه روز گذشته 207 هزار 244 نفر از مرز مهران تردد کردند.

چشمه خاور تاکید کرد: از همه مردم که قصد حضور در راهپیمایی اربعین حسینی و سفر عتبات عالیات دارند، درخواست می‌شود که سفر خود را به گونه‌ای مدیریت کنند که از ازدحام جمعیت در مرز جلوگیری شده و در ساعت‌های خنک روز به مرز مراجعه کنند.

وی با اشاره به افزایش تردد زائران از مرز بین‌المللی مهران در ایام منتهی به اربعین حسینی(ع)، گفت: هم‌اکنون تردد زائران در مرز بین‌المللی مهران به سهولت و به صورت روان در حال انجام است.

گفتنی است شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ایران گفت: از اول تا دهم ماه صفر و با شروع سفرهای اربعینی 180 هزار و 551 نفر از پایانه مرزی خسروی راهی عراق شده و یا به ایران بازگشته اند.

منبع
تسنیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا