اجتماعیخبر اولسیاسی

دستور السودانی به وزارت کشور عراق برای جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق به وزارت کشور دستور داد تا در راستای جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی در زیارت اربعین سال جاری، از تمام توانمندهی‌های خود استفاده کند.

میدل ایست نیوز: محمد شیاع السودانی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز جمعه 16 اوت، به وزارت کشور عراق دستور داد تا از طریق اداره کل راهنمایی و رانندگی و همچنین ادارات مربوطه، در راستای جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی در اربعین امام حسین (ع)، از تمام توانمندی های خود استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع) السودانی در بیانیه‌ای تاکید کرد اداره راهنمایی و رانندگی در آماده باش کامل قرار گیرد و نیروهای خود را در تمامی راه هایی که زائران اربعین می پیمایند، مستقر کند و بر کار دوربین ها و رادارها در جاده های خارجی نظارت و پیگیری داشته باشد.

از طرفی دیگر کمیته عالی امنیتی تامین امنیت زیارت اربعین از تمامی رانندگان خواست تا در راستای جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی در زیارت اربعین، در هنگام رانندگی در جاده ها مراقبت کنند و از سرعت مجاز تجاوز نکنند و با تمامی دستگاه های امنیتی همکاری لازم را داشته باشند.

این در حالی است که پیشتر جمعیت هلال‌احمر ایران خبر داد در پی تصادف اتوبوس زائران ایرانی و کامیون حامل قیر در عراق 61 نفر مصدوم شدند و 2 نفر جان خود را از دست دادند.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا