سیاسی

خط و نشان حزب الله برای رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویر شهر موشکی

حزب الله لبنان با انتشار تصاویری از شهرهای موشکی زیر زمینی خود، برای رژیم صهیونیستی در صورت آغاز حملات انتقامجویانه گسترده خط و نشان کشید.

میدل ایست نیوز: حزب الله لبنان با انتشار ویدئویی از موشک‌های ذخیره شده خود در تونل ها و اماکن زیر زیرمینی، به طور تلویحی رژیم صهیونیستی را به استفاده از این موشک‌ها تهدید کرد.

به گزارش الشرق الاوسط، این کلیپ ویدیویی که به موازات بالا گرفتن تهدیدها میان حزب الله و اسرائیل منتشر شد، نشان می دهد کامیون‌هایی مملو از موشک‌ در یک مرکز نظامی مستحکم ذخیره شده اند و تعدادی از نیروهای حزب الله هم با لباس نظامی در داخل تونل‌های بزرگ، وسیع و نورانی در حال حرکت هستند.

در این کلیپ ویدئویی، تصاویری از باز شدن درهای آهنی و تحرکات نیروهای نظامی و رفت و آمد کامیون ها به داخل تونل و رسیدن آنها به یک درب آهنی دیگر نشان داده می شود که هنگام شلیک موشک‌ها باز خواهد شد.

این در حالی است که کارشناسان می گویند موشک های بار گذاری شده روی کامیون ها به احتمال زیاد موشک‌های بالستیک باشند.

در حالی که رسانه‌های اسرائیلی این فیلم را یک کلیپ «تهدیدکننده» توصیف کرده اند، برخی مقامات حزب الله از وجود تاسیسات موشکی زیر زمینی خبر داده اند که معلوم نیست نقطه شروع و پایان آنها کجا خواهد بود.

این حزب تاکید کرده است پاسخ به ترور فواد شکر از فرماندهان نظامی اش یک التزام و تعهد قاطع است و بر اساس زمانی که مقاومت انتخاب می کند، انجام خواهد شد.

منبع
الشرق الاوسط

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا