اجتماعی

باز شدن درب‌های 375 مدرسه در نجف برای پذیرایی از زائران اربعین

مقامات استان نجف به منظور بسیج همگانی در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی از باز شدن درب‌های 375 مدرسه برای پذیرایی از زائران خبر دادند.

میدل ایست نیوز: اداره کل آموزش و پرورش استان نجف اشرف از باز شدن درب بیش از 375 باب مدرسه به روی زائران امام حسین (علیه السلام) و ارائه تمام خدمات اعم از غذا، نوشیدنی و امکانات رفاهی برای آنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، وسام الرازقی مدیر رسانه ای آموزش و پرورش استان نجف با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: با دستور و هدایت «ابراهیم الجبوری» وزیر آموزش و پرورش و «مردان البدیری» مدیرکل آموزش و پرورش استان نجف اشرف و برگزاری جلسات اداره کل برای طرح های خدماتی و هماهنگی با مسئولین پشتیبانی ادارات، تعدادی از مدارس که در مسیرهای زائرین اربعین به سمت کربلای معلا قرار دارند بویژه در مناطق المشخاب، المناذره و همه مناطق جنوبی در مسیر زائران تا پایان منطقه الحیدریه، در شمال نجف اشرف به روی زائران باز شده اند.

الرازقی با اشاره به باز شدن درب های بیش از 375 مدرسه به منظور خدمات رسانی به زائران اربعین تصریح کرد: برای زائران گرامی که در این مدارس مستقر می شوند افزون بر آب آشامیدنی و یخ، کولر و دستگاه‌های تهویه مطبوع در نظر گرفته شده است و تامین سه وعده غذایی نیز با همکاری خیرین ساکن این مناطق و همچنین موکب هایی که برپا شده اند، انجام می گیرد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا