اجتماعیسیاسی

تاکید وزیر کشور عراق بر ایجاد فضای امن برای زائران اربعین

وزیر کشور عراق در بازدید میدانی از فرودگاه نجف اشرف، بر بکارگیری همه ظرفیت‌های اطلاعاتی به منظور ایجاد فضای امن برای زائران اربعین تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: وزیر کشور عراق بر استفاده و بهره گیری از تلاش های اطلاعاتی برای ایجاد فضای امن برای زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، دفتر رسانه ای وزارت کشور عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: وزیر کشور به عنوان رئیس کمیته عالی امنیتی برای تامین امنیت مراسم اربعین، عملکرد ادارات ذی صلاح را در فرودگاه نجف اشرف به صورت میدانی بررسی کرد و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده برای پذیرایی از زائران قرار گرفت.

بر اساس این بیانیه، وزیر کشور عراق بر ارائه بهترین خدمات به زائران و هماهنگی و تشدید تلاش‌ها برای موفقیت در برگزاری مراسم اربعین و همچنین بهره‌گیری از تلاش‌های اطلاعاتی و امنیتی و ایجاد فضای امن برای همه زائران در نجف اشرف  و تسهیل اقدمات مربوط به روان سازی ترافیک و رفت و آمد زائران تاکید کرد.

الشمری همچنین دستورالعمل های لازم را برای سرویس های امنیتی و سایر بخش‌ها برای اطمینان از تداوم و پایداری اقدامات و فعالیت ها صادر کرد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا