سیاسی

افزایش حملات موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی

حملات موشکی و پهپادی حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی به طرز چشمگیری افزایش یافته و باعث به بار آمدن تلفات و خسارات زیادی به ویژه در شهر الجلیل شده است.

میدل ایست نیوز: کانال دوازده تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد گزارش های اولیه حاکی از آن است که یک فروند پهپاد فرستاده شده از لبنان در یکی از شهرک های الجلیل غربی منفجر شد، در حالی که تعدادی از اسرائیلی ها نیز در آتش سوزی ناشی از انفجار یک پهپاد دیگر در شهر «یاعره »مجروح شدند.

به گزارش الجزیره، روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز در این باره نوشت، بر اثر حملات پهپادی و موشکی از جنوب لبنان به شمال اسرائیل، تعدادی زخمی شدند.

وبگاه اسرائیلی «والا» نیز اعلام کرد در آتش‌سوزی ناشی از انفجار یک فروند پهپاد که از لبنان به سمت شهر «یاعره» در شمال اسرائیل پرتاب شده بود، دو اسرائیلی زخمی شدند.

رادیو رسمی عبری همچنین گزارش داد بر اثر انفجار یک پهپاد بمب گذاری شده که از لبنان پرتاب شد و در الجلیل غربی فرود آمد، خسارات و تلفاتی به این منطقه وارد شده است.

در همین زمینه، خبرنگار الجزیره از به صدا درآمدن آژیر خطر در زرعیت و شتولا در الجلیل اعلی در شمال اسرائیل خبر داد و افزود پدافند هوایی اسرائیل پس از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرهای الجلیل غربی چند موشک را رهگیری کرد.

وی افزود: آژیر خطر در مناطقی از شهرهای عکا و نهاریا در شمال اسرائیل نیز به صدا درآمد.

منبع
الجزیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا