اجتماعی

تاکید مقامات عراقی بر ایمنی تمام جاده‌های منتهی به کربلا

رئیس واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق بر امنیت و ایمن بودن تمام جاده‌های منتهی به شهر کربلا تاکید کرد و گفت: دولت و نیروهای امنیتی، تمام تلاش خود را برای ایمن‌سازی جاده‌ها انجام داده‌اند.

میدل ایست نیوز: واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق روز دوشنبه اعلام کرد تمام راه‌های منتهی به کربلا به طور کامل امن و ایمن هستند و بازگشایی جاده منتهی به پل الفاضلیه به کاهش ازدحام در این شهر کمک کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، تحسین الخفاجی، رئیس واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق تصریح کرد: جاده منتهی به مناطق جنوب بغداد به پل الفاضلیه برای وسایل نقلیه در نظر گرفته شده است و دولت و نیروهای امنیتی عراق، تمام تلاش خود را برای ایمن‌سازی جاده‌ها انجام داده‌اند.

وی تاکید کرد: جاده جدید به ویژه با توجه به گرمای بالای هوا، تاثیر مثبتی بر روی تردد زائران داشته است و زمان رفتن به کربلا را حدود یک ساعت کاهش می‌دهد و این در حالی است که ستاد عملیات مشترک با همکاری دولت توجه ویژه‌ای را به راه‌اندازی این جاده معطوف داشته‌اند.

رئیس واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق با تاکید بر اینکه این جاده به صورت 24 ساعته باز است و به کاهش ترافیک و تسهیل در رفت و آمدها در شهر کربلا کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: هیچ جاده‌ای به سمت شهر کربلا بسته نخواهد شد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا