اجتماعیاقتصادی

جابه‌جایی قریب به 80 هزار زائر و مسافر در فرودگاه نجف در 12 روز

ورودی و خروجی مسافران فرودگاه نجف اشرف در ایام اربعین حسینی به نحو چشمگیری افزایش پیدا کرده است و همکاری و هماهنگی با شرکت‌های داخلی و بین المللی برای افزایش پروازها ادامه دارد.

میدل ایست نیوز: مدیریت فرودگاه بین‌المللی نجف اشراف با ارائه آمار جدید پروازهای ورودی و خروجی این فرودگاه از افزایش چشمگیر پروازها در ایام اربعین امام حسین (علیه‌السلام) خبرداد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، عباس البیضانی، مدیر فرودگاه بین المللی نجف اشرف اعلام کرد: تعداد پروازهای از مبدأ فرودگاه نجف و مقصدهای مختلف در بازه زمانی اول تا دوازدهم صفر سال 1446 هجری قمری همزمان با استقبال از زائران اربعین امام حسین (علیه السلام) بالغ بر 604 پرواز با بیش از 79 هزار و 952 مسافر از نقاط مختلف جهان بوده است.

وی افزود: این افزایش چشمگیر در تعداد پروازها و مسافران نشان از اهمیت روزافزون فرودگاه بین المللی نجف اشرف به عنوان دروازه اصلی ورود زائران به عراق در طول ایام زیات اربعین امام حسین (علیه السلام) است.

وی با بیان اینکه مدیریت فرودگاه با هماهنگی مراجع ذیربط مختلف برای اطمینان از روان شدن ترافیک هوایی و ارائه بهترین خدمات به مسافران تمام تلاش‌های لازم را انجام می‌دهد، تصریح کرد: فرودگاه برای پذیرایی از این تعداد زائر تدارکات و آمادگی‌های ویژه‌ای را داشته و نیروی کار و خدمات لجستیکی مورد نیاز برای اطمینان از آسایش مسافران را تقویت کرده است و به هماهنگی با شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین المللی برای انجام پروازهای اضافی در راستای پاسخگویی به نیازهای زائران طی روزهای آینده ادامه می‌دهد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا