سیاسی

یحیی السنوار مذاکرات آتش بس را به دقت زیر نظر دارد

رئیس جدید دفتر سیاسی حماس و معمار حملات هفتم اکتبر، مذاکرات آتش بس را دنبال و در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت و همراهی می‌کند و ارتباطات با او به شیوه‌های خاص امنیتی ادامه دارد.

میدل ایست نیوز: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی این جنبش مذاکرات را زیر نظر دارد و با روند آن همراهی می کند و ارتباطات با او به آرامی و  به شیوه‌های خاص امنیتی ادامه دارد.

به گزارش روسیا الیوم، اسامه حمدان، یکی از رهبران جنبش حماس، گفت: یحیی السنوار رهبر و رئیس سیاسی دفتر این جنبش با فرایند مذاکرات مربوط به توافق آتش‌بس در غزه را همراه است.

وی تاکید کرد: گفت‌وگوها با تایید السنوار انجام می شود و او در تصمیم‌سازی‌های مرتبط با مذاکرات شریک بوده است.

این رهبر حماس خاطرنشان کرد: ارتباط با السنوار ​​ابزارها و سازوکارهای خاص خود را دارد و قطعاً شرایط امنیتی ایجاب می‌کند که مراقب تحرکات دشمن در قبال السنوار باشیم  اما این ارتباطات به صورت روان و رضایت‌بخش به منظور تحقق اهداف انجام می گیرد.

حمدان با انتقاد شدید از اظهارات آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه امریکا مبنی بر اینکه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل پیشنهاد جدید درباره آتش بس در نوار غزه را پذیرفته است، تصریح کرد: اظهارات بلینکن ابهام‌های بسیاری را ایجاد می‌کند زیرا پیشنهادی که وی به آن اشاره کرده است آن چیزی نیست که به ما ارائه شده است و مورد تأیید جنبش حماس نیست.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا