سیاسی

یورش گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری شماری از فلسطینیان را بازداشت کردند.

میدل ایست نیوز: نظامیان رژیم صهیونیستی به چندین شهر و شهرک در کرانه باختری یورش بردند و تعدادی از شهروندان فلسطینی را بازداشت و به انجام اقدامات خرابکارانه مبادرت کردند و با مبارزان فلسطینی درگیر شدند.

به گزارش روسیا الیوم، منابع محلی با اشاره به شنیده شدن صدای چند انفجار اعلام کردند نظامیان اسرائیلی با همراهی یک دستگاه بولدوزر نظامی به شهرهای طوباس و طمون یورش بردند.

در همین حال، جمعیت هلال احمر فلسطین از مجروح شدن 4 فلسطینی بر اثر اصابت ترکش گلوله های نظامیان اشغالگر در این مناطق خبر داد و اعلام کرد نیروهای اسرائیلی دو برادر را پس از یورش به خانه آنها در شهر طمون بازداشت کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز نیز با شلیک گلوله و پرتاب بمب های صوتی به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس و اردوگاه العین در غرب این شهر یورش بردند.

این منابع اعلام کردند یک دستگاه بولدوزر نظامی در منطقه «حاره القرعان» در داخل اردوگاه بلاطه به تخریب منازل اقدام کرد در حالیکه رزمندگان مقاومت یک دستگاه بلدوزر دیگر را در این اردوگاه منفجر کردند.

نیروهای اسرائیلی همچنین به شهر«جبع» در جنوب جنین یورش بردند و در نزدیکی ساختمان شهرداری مستقر و با فلسطینیان درگیر شدند.

نیروهای اسرائیلی بامداد امروز همچنین به مقر جنبش فتح در شهرک کفر عبوش در طولکرم یورش بردند و اموال و املاک عمومی را تخریب کردند.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا