سیاسی

رژیم صهیونیستی: عملیات‌ زمینی و زیرزمینی در نوار غزه را ادامه می‌دهیم

معاون رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای اسرائیلی همچنان در تمام مناطق غزه، هم در سطح زمین و هم در زیر زمین، به عملیات خود ادامه می‌دهند.

میدل ایست نیوز: با وجود تلاش‌های ادامه‌دار میانجی‌گران برای دستیابی به توافقی که به جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه پایان دهد، این تلاش‌ها تا کنون هیچ تغییری در وضعیت میدانی ایجاد نکرده است.

به گزارش العربیه، ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه اعلام کرد که از ساکنان دیر البلح خواسته است این منطقه را فوری ترک کنند.

همچنین، معاون رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای اسرائیلی همچنان در تمام مناطق غزه، هم در سطح زمین و هم در زیر زمین، به عملیات خود ادامه می‌دهند.

در سیصد و بیستمین روز جنگ غزه، ارتش رژیم صهیونیستی به بمباران مناطق مختلف ادامه داد و ساختمان‌های مسکونی را در غرب رفح و اطراف شهر حمد در شمال غربی خان‌یونس منهدم کرد.

این در حالی است که آنتونی بلینکن، وزیر خارجه امریکا، در پایان نهمین دور سفرهای خود به خاورمیانه، هشدار داد که «زمان در حال اتمام است.» او در این سفر تلاش کرد رژیم صهیونیستی و حماس را به پذیرش «طرح صلح» واشنگتن برای آتش‌بس در غزه متقاعد کند.

بلینکن در سخنانی که شب گذشته در فرودگاه دوحه و پیش از بازگشت به واشنگتن ایراد کرد، بار دیگر از حماس خواست «طرح صلح» جدید ایالات متحده برای توقف درگیری‌ها در غزه را بپذیرد. او تأکید کرد که رژیم صهیونیستی پیش‌تر با این طرح موافقت کرده است.

منبع
العربیه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا