سیاسی

لجاجت نتانیاهو برای ادامه اشغال محور فیلادلفیا

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با نزدیک شدن به از سرگیری مذاکرات آتش بس در قاهره، بار دیگر بر لجاجت‌ورزی خود و عدم خروج نظامیان این رژیم از محور فیلادفیا تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد نیروهای این رژیم از محور فیلادلفیا (صلاح الدین) که تا 14 کیلومتری مرز بین نوار غزه و مصر امتداد دارد، خارج نخواهند شد.

به گزارش الحره، بنا به گفته سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو در دیدار با خانواده‌های کشته‌شدگان در جنگ غزه و همچنین خانواده اسرای این رژیم تصریح کرد: اسرائیل با وجود فشارهای بسیار زیاد، تحت هیچ شرایطی از محور فیلادلفیا و نتساریم عقب‌نشینی نخواهد کرد، زیرا می‌داند که این محور شهر غزه و شمال آن را از منطقه مرکزی و جنوب نوار غزه جدا می‌کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد موضع خود را در این خصوص به آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه امریکا در دیدار اخیرشان ابلاغ کرده است.

گفتنی است نتانیاهو در دیدار با مسئولان اسرائیلی تاکید کرده است که فشار نظامی به تنهایی برای وادار کردن جنبش حماس به کنار گذاشتن خواسته‌های غیرمنطقی آن کافی است.

این لجاجت‌ورزی نتانیاهو در حالی صورت می‌گیرد که قرار است دور جدید مذاکرات آتش بس در قاهره از سرگرفته شود و  یک مقام ارشد امریکایی این اظهارات نتانیاهو را غیرسازنده تو صیف کرده است.

منبع
الحره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا