سیاسی

بررسی سازوکارهای بازگشت روان زائران اربعین در کمیته عالی برگزاری مراسم

کمیته عالی برگزاری مراسم اربعین حسینی به ریاست عبدالامیر الشمری، وزیر کشور عراق، سازوکارهای بازگشت زائران اربعین را مورد بحث و بررسی قرار داد.

میدل ایست نیوز: کمیته عالی برگزاری مراسم اربعین حسینی به ریاست عبدالامیر الشمری، وزیر کشور عراق ، سازوکارهای بازگشت زائران اربعین را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، کمیته عالی اربعین، با برگزاری نشست گسترده‌ای به ریاست عبدالامیر الشمری وزیر کشور و با حضور رزاق محیبس السعداوی وزیر حمل‌ و نقل، حازم الحفاظی رئیس اتاق عملیات حمل و نقل و رزاق الیعقوبی، رئیس کمیته خدمات مراسم اربعین و شمار زیادی از مسئولان امنیتی و سیاسی استان کربلا، ساز و کارهای بازگشت زائران را بررسی و بر آمادگی کامل خود برای اجرای طرحها با نزدیک شدن به ساعات اوج سفر اربعین تاکید کردند.

وزارت حمل و نقل عراق با انتشار بیانیه ای ضمن اشاره به  ادامه روان‌سازی روند انتقال زائرین و رساندن آنان به نزدیک‌ترین نقطه از حرم مطهر اعلام کرد این وزارتخانه تمامی خودروها و دیگر وسایل نقلیه را در چارچوب برنامه تعیین شده و تداوم فعالیت ناوگان زمینی، هوایی و دریایی برای ارائه بهترین خدمات به زائران به کار گرفته است و به تلاش های شبانه روزی خود ادامه می دهد.

وزیر کشور عراق نیز در این دیدار از برنامه ریزی منظم برای بازگشت بدون مشکل زائران تقدیر کرد.

گفتنی است وزارت حمل و نقل 650 دستگاه اتوبوس و بسیاری از قطارهای راه آهن را برای برگزاری هرچه بهتر مراسم به کار گرفته و پایانه های سراسر عراق را نیز به منظور جابجایی مسافر آماده کرده است.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا