سیاسی

بررسی آمادگی‌ها برای برگزاری انتخابات اقلیم کردستان عراق در اربیل

یک کمیته امنیتی در اقلیم کردستان عراق، نشستی برای بررسی آمادگی ها برای برگزاری انتخابات پارلمانی اقلیم کردستان عراق برگزار کرد.

میدل ایست نیوز: یک کمیته امنیتی در اقلیم کردستان عراق امروز پنجشنبه، نشستی برای بررسی آمادگی ها برای برگزاری انتخابات پارلمانی اقلیم کردستان عراق برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، در این نشست، امید خوشناو، استاندار اربیل تاکید کرد که همه طرف ها و نیروهای امنیتی باید کاملا برای روز برگزاری انتخابات در 20 اکتبر سال جاری آماده باشند.

خوشناو همه احزاب حاضر در انتخابات را به پایبندی به تصمیمات و دستورات کمیساریای عالی انتخابات در خصوص تبلیغات فرا خواند تا انتخابات به صورت موفق و نشان دهنده چهره ای درخشان از دموکراسی در اقلیم کردستان عراق برگزار شود.

استاندار اربیل از همه نیروهای امنیتی و سایر نهادهای دولتی بابت همکاری و هماهنگی برای حفاظت از امنیت و ثبات شهر و برقراری امنیت و قانون و از بین بردن پدیده های غیر تمدنی از جمله جمع آورز زنان، کودکان و مردان متکدی در خیابان ها، تقدیر و تشکر کرد.

خوشناو بر عدم اجازه به تخلفات و تعرض به دارایی های عمومی و اهتمام به حفظ جان و سلامت شهروندان و حفظ محیط زیست اربیل به ویژه پس از مجازات های بازدارنده در حق متخلفان شامل افراد، شرکت ها، کارخانه ها، پالایشگاه ها، صاحبان ژنراتور و خودروهایی که حفاظت از محیط زیست اربیل را در نظر نگرفتند، تاکید کرد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا