سیاسی

وزیر خارجه ایران آخرین اقدامات برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین را بررسی کرد

وزیر امور خارجه ایران در تماس‌های تلفنی با سفیر و سرکنسول‌های این کشور در نجف اشرف و کربلای معلی در جریان آخرین اقدامات، پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته برای خدمت رسانی به زائران اربعین قرار گرفت.

میدل ایست نیوز: عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران در تماس‌های تلفنی با سفیر و سرکنسول‌های ایران در شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی در جریان آخرین اقدامات، پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته برای خدمت رسانی به زائران اربعین قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، عراقچی طی تماس‌های تلفنی جداگانه با سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و سرکنسول‌های آن در شهرهای مقدس نجف اشرف و کربلای معلی در جریان آخرین اقدامات، پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته در خصوص خدمت رسانی و رسیدگی به زواری که برای شرکت در مراسم اربعین حسینی (ع) در عراق به سر می برند، قرار گرفت.

وزیر امور خارجه ایران از تلاش‌های شبانه‌روزی رؤسا و همکاران نمایندگی‌های این کشور در عراق در اهتمام ویژه به امور زوار اباعبدالله الحسین(ع) تقدیر و تشکر کرد.

عراقچی همچنین از مهمان نوازی کریمانه و مخلصانه دولت و مردم نجیب و مهمان‌نواز عراق صمیمانه تشکر کرد.

محمد کاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و همچنین سید رضی کاظمی مازندرانی سرکنسول ایران در نجف اشرف و سید عبدالرحیم ساداتی فر سرکنسول ایران در کربلای معلی نیز با ارائه گزارشی از اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته در رسیدگی به امور زائران ایرانی و همچنین سایر زواری که از برخی کشورهای همسایه و از مسیر ایران در مراسم اربعین حسینی شرکت کرده‌اند، شرایط جاری و وضعیت خدمت رسانی را بسیار خوب گزارش کردند و اظهار داشتند تمام تلاش‌ها و تدابیر خود را به منظور خدمت رسانی حداکثری به زائران عزیز تا پایان مراسم اربعین حسینی به کار خواهند بست.

منبع
ایرنا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا