اقتصادیسیاسی

رایزنی مقامات بحرین و روسیه در باره تقویت روابط اقتصادی

سفیر بحرین در مسکو و مشاور رئیس جمهور روسیه در باره تقویت همکاری دو جانبه در زمینه‌های مختلف و مشارکت منامه در فعالیت‌های اقتصادی مهم روسیه در سال جاری رایزنی کردند.

میدل ایست نیوز: احمد عبدالرحمن الساعاتی، سفیر بحرین در مسکو با آنتون کوبیاکوف، مشاور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه درباره تقویت همکاری در زمینه‌های مختلف میان دو کشور و مشارکت منامه در فعالیت‌های اقتصادی مهم روسیه در سال جاری رایزنی کرد.

به گزارش الخلیج آنلاین، کوبیاکوف، ضمن ابراز اطمینان از این امر که تداوم ارتباطات موجب تقویت همکاری میان دو کشور می‌شود، گفت: ما اهتمام بحرین به توسعه روابط با روسیه در زمینه‌های مختلف و مشارکت مقامات و بخش تجاری این کشور در رویدادهای تجاری بزرگ در روسیه را رصد می‌کنیم که این امر نشان‌دهنده تمایل در تقویت روابط دو جانبه است.

وی افزود من معتقدم که همکاری در بسترهای ارتباطی پیش‌رو نشان‌دهنده ظرفیت همکاری میان دو کشور در زمینه‌هایی مانند بازرگانی، انرژی و امور انسان‌دوستانه است.

دو طرف در ادامه بر اهمیت توسعه شراکت میان مسکو و منامه در زمینه محیط زیست تاکید و مقدمات نمایشگاه بحرین در خصوص سنت‌های ملی و فرهنگ محلی برای درمان پرندگاه مجروح که در در چارچوب مشارکت بحرین در کنفرانس بین المللی روز شاهین برگزار می‌شود، بررسی کردند.

از طرفی دیگر الساعاتی خواستار اعطای اولویت به همکاری میان دو کشور در زمینه‌های بازرگانی و اقتصاد شد و گفت نمایندگان بحرین در فعالیت‌های مجمع اقتصادی شرق و کنفرانس روز شاهین و اجلاس بریکس شرکت خواهند کرد.

وی افزود همکاری میان دو کشور چند وجهی است اما باید به طور خاص، بر بازرگانی و اقتصاد متمرکز باشد.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا