خبر اولسیاسی

حملات گسترده حزب الله به عمق رژیم صهیونیستی در پاسخ به ترور «فؤاد شکر»

حزب الله لبنان طی حملاتی گسترده، مواضع بسیاری را در عمق رژیم صهیونیستی در پاسخ به ترور «فؤاد شکر»، فرمانده بلندپایه خود هدف قرار داد.

میدل ایست نیوز: حزب الله لبنان اعلام کرد که در یک حمله هوایی با شمار زیادی پهپاد و موشک، عمق اسرائیل را هدف قرار داده است.

به گزارش الجزیره، این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی نیز ادعا کرد که حملات گسترده ای به جنوب لبنان برای خنثی سازی این حمله گسترده از سوی حزب الله انجام داده است.

حزب الله اعلام کرد که این حمله هوایی به سمت یک هدف نظامی ویژه در اراضی اشغالی فلسطین انجام شده که متعاقبا اعلام خواهد شد.

حزب الله لبنان این حمله را در چارچوب پاسخ اولیه به شهادت فؤاد شکر، از فرماندهان برجسته خود اعلام کرد.

حزب الله سپس با چند پهپاد عمق رژیم صهیونیستی و یک هدف ویژه را مورد اصابت قرار داد.

در بیانیه حزب الله تاکید شده است که شماری از مواضع و پایگاه های رژیم صهیونیستی و سکوهای گنبد آهنین در شمال فلسطین اشغالی با شماری زیادی موشک هدف قرار گرفته است.

حزب الله در بیانیه ای دیگر اعلام کرد که شمار موشک هایی که تاکنون به سمت پایگاه های دشمن شلیک کرده از 320 موشک فراتر رفته است.

در این بیانیه اشاره شده است که در این حملات 11 پایگاه نظامی در شمال اراضی اشغالی فلسطین و جولان اشغالی هدف حمله قرار گرفت.

حزب الله لبنان ضمن اعلام پایان نخستین مرحله از پاسخ به ترور شهید فؤاد شکر، تاکید کرد که در بالاترین سطح از آمادگی قرار دارد و در برابر هرگونه تعرض رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد و در صورت آسیب به غیر نظامیان، مجازات رژیم صهیونیستی بسیار شدید و سخت خواهد بود.

منبع
الجزیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا