سیاسی

واکنش نتانیاهو به حملات موشکی حزب الله

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به حملات صبح امروز حزب الله، اعلام کرد آنچه اتفاق افتاد گام دیگری در راستای تغییر وضعیت مناطق شمالی اسرائیل است و این پایان ماجرا نخواهد بود.

میدل ایست نیوز: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به حملات موشکی صبح امروز لبنان، این حملات را تلاش برای ایجاد تغییر در مناطق شمال فلسطین اشغالی قلمداد و اعلام کرد: آنچه امروز رخ داد پایان ماجرا نیست.

به گزارش روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو در جلسه هفتگی کابینه این رژیم افزود: حزب الله سعی کرد صبح امروز با موشک و پهپاد به اسرائیل حمله کند در حالی که ما به ارتش دستور داده بودیم برای رفع تهدید یک حمله پیش‌دستانه قوی انجام دهد.

نتانیاهو خاطرنشان کرد: ارتش اسرائیل هزاران موشک کوتاه برد را که همگی برای آسیب رساندن به شهروندان و نیروهای ما در الجلیل بود، منهدم و تمام پهپادهای پرتاب شده توسط حزب الله را برای حمله به اهداف استراتژیک رهگیری کرد.

نتانیاهو ادعا کرد: ما با حملات غافلگیرانه به حزب الله ضربه می‌زنیم. سه هفته پیش رئیس ستاد حزب الله را از پیش رو برداشتیم و امروز طرح حمله آن را خنثی کردیم.

وی در پایان گفت که نصرالله در بیروت و رهبر ایران در تهران بدانند که این گامی دیگر در مسیر تغییر وضعیت شمال بود در حالیکه ساکنان این مناطق سالم به خانه‌هایشان بازخواهند گشت.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا