سیاسی

عراقچی: واکنش ایران به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در تهران حتمی است

وزیر امور خارجه ایران با تاکید بر اینکه برخلاف رژیم صهیونیستی ایران به دنبال گسترش تنش نیست، گفت: واکنش به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در تهران حتمی است.

میدل ایست نیوز: سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد که برخلاف رژیم صهیونیستی ایران به دنبال گسترش تنش نیست، اگرچه از آن هراسی ندارد.

وی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که امروز در گفت‌وگو با آنتونیو تاجانی وزیر خارجه ایتالیا بحث مفصلی در مورد منطقه داشته است.

وزیر امور خارجه ایران اظهار داشت که در گفت‌وگو با همتای ایتالیایی خود تا کید کرده است که واکنش ایران به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در تهران حتمی است و این واکنش دقیق و حساب‌شده خواهد بود.

عراقچی روز گذشته نیز در گفت‌وگو با رسانه‌های ایرانی در پاسخ به سوالی درباره نحوه پاسخ ایران به ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران توسط رژیم صهیونیستی گفت: بحث مقاومت یکی از پایه‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است، در گذشته بوده و در آینده هم خواهد بود. پیوند ما با محور مقاومت یک پیوند بنیادین است و ما همه ظرفیت‌های خود را در حمایت از محور مقاومت و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خصوص در غزه به‌کار خواهیم گرفت.

وزیر خارجه ایران با بیان اینکه وزارت خارجه در هماهنگی کامل با نیروهای مسلح خواهد بود، گفت: «به‌گونه‌ای حرکت خواهیم کرد که منافع ملی، امنیت کامل و عزت ملی کشور به صورت کامل محقق شود».

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا