اجتماعی

اهدای جوایز جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی در عربستان با حضور رونالدو

ولیعهد عربستان، در مراسم اختتامیه جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی، که با حضور رونالدو برگزار شد، جام قهرمانی را به قهرمان نخستین دوره از این رقابت‌ها، اهدا کرد.

میدل ایست نیوز: محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان شامگاه یک‌شنبه 25 اوت، در مراسم اختتامیه جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی، جام قهرمانی را به تیم «فالکونز» عربستان که قهرمان نخستین دوره از این رقابت‌ها شد، اهدا کرد.

به گزارش العربیه، این رقابت‌ها به مدت هشت هفته در ریاض برگزار شد. تیم فالکونز عربستان موفق شد با کسب 5 هزار و 665 امتیاز به مقام قهرمانی برسد و تیم‌های «لیکوید» از هلند و «بی‌دی‌اس» سوئیس به ترتیب با کسب 2 هزار 545 و 2 هزار امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

تیم فالکونز عربستان با رهبری مساعد الدوسری، قهرمانی یک دوره جام جهانی بازی ویدیویی فوتبال (فیفا) و جایزه هفت میلیون دلاری این رقابت‌ها را کسب کرد.

نخستین دوره مسابقات قهرمانی جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی برای اولین بار در تاریخ، به‌ مدت هشت هفته، در قالب 21 بازی کامپیوتری از سوم ژوئیه تا 25 اوت و با مشارکت 30 تیم بین‌المللی و بیش از 1500 ورزشکار حرفه‌ای در دنیای بازی‌های ویدیویی در شهر ریاض برگزار شد.

مراسم اختتامیه جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی شاهد حضور بسیاری از چهره‌های سرشناس جهان بود؛ جانی اینفانتینو، رئیس «فیفا» و کریستیانو رونالدو که پیراهن عربی به تن کرده بود، در کنار محمد بن سلمان در جایگاه اهدای جام حضور پیدا کردند.

ترکی آل الشیخ، رئیس سازمان تفریحات عربستان پیشتر از برگزاری جام جهانی ورزش‌های الکترونیک در ریاض با مشارکت 30 تیم بین المللی و با جوائزی به ارزش 60 میلیون دلار و با حضور 1500 بازیکن حرفه‌ای خبر داده بود.

منبع
العربیه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا