سیاسی

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی خواستار تخلیه کرانه باختری شد

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همزمان با عملیات گسترده این رژیم در کرانه باختری خواستار صدور دستور تخلیه مناطق کرانه باختری به مانند نوار غزه شد.

میدل ایست نیوز: وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همزمان با عملیات گسترده این رژیم در کرانه باختری خواستار صدور دستور تخلیه مناطق کرانه باختری به مانند نوار غزه شد.

به گزارش روسیا الیوم، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه با متهم کردن ایران به تسلیح گروه‌های فلسطینی خواستار تخلیه موقت کرانه باختری همزمان با عملیات نظامی گسترده در این مناطق شد.

«یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران با تأمین مالی و تسلیحاتی گروه‌های فلسطینی و قاچاق تسلیحات پیشرفته برای آنان، در تلاش است تا یک جبهه اضافی در کرانه باختری مشابه به آنچه در غزه و جنوب لبنان وجود دارد، تشکیل دهد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: ما همانطور که با  تهدیدات غزه برخورد می‌کنیم، با تهدیدات تروریستی در کرانه باختری نیز باید مقابله و دستور تخلیه موقت برای برخی ساکنان صادر کنیم.

این در حالی است  که در حملات امروز این رژیم به شهرهای جنین و طوباس در کرانه باختری شمار زیادی شهید و زخمی شدند و درگیری‌های مسلحانه سخت و سنگینی در اردوگاه‌های شمال کرانه باختری به وقوع پیوسته است.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا