اقتصادی

عراق و بانک جهانی برنامه اصلاحات اقتصادی و مالی را بررسی کردند

وزیر امور دارایی عراق در دیدار با مدیر منطقه خاورمیانه در بانک جهانی، حمایت از برنامه اصلاحات اقتصادی و مالی در عراق را با وی مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

میدل ایست نیوز: وزیر امور دارایی عراق در دیدار با مدیر منطقه خاورمیانه در بانک جهانی، حمایت از برنامه اصلاحات اقتصادی و مالی در عراق را با وی مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، وزارت دارایی عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: «طیف سامی»، وزیر دارایی عراق روز پنجشنبه با «ژان کریستف کاریه» مدیر منطقه خاورمیانه در بانک جهانی و ریچارد عبدالنور نماینده ویژه این بانک در عراق دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این بیانیه، در این نشست، موضوع وام ها و کمک های مالی بانک جهانی، اولویت های طرح های عمرانی و راه های حمایت از بانک جهانی برای تقویت بخش های مالی و تجاری و بهبود فضای سرمایه گذاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر هماهنگی های دوجانبه در راستای توسعه پایدار و بحث در مورد حمایت بانک از برنامه دولت در خصوص اصلاحات اقتصادی در عراق تاکید شد.

وزیر دارایی عراق در این دیدار بر اهتمام دولت عراق به تقویت مشارکت با موسسات مالی بین‌المللی در چارچوب تسریع روند اصلاحات مالی و بانکی در راستای چشم‌انداز و نگرش دولت عراق به تحکیم پایه‌های اقتصاد ملی، ایجاد تعادل اقتصادی و اصلاح مسیر سیاست مالی در کشورش تاکید کرد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا