سیاسی

برغوثی: نتانیاهو قصد دارد به امید پیروزی ترامپ جنگ را طولانی کند

رئیس ابتکار ملی فلسطین تصریح کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی درصدد است به امید پیروزی دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری امریکا، جنگ در مناطق فلسطینی را طولانی ‌‌‌‌‌کند.

میدل ایست نیوز: رئیس ابتکار ملی فلسطین تصریح کرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به امید پیروزی دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری امریکا، جنگ در مناطق فلسطینی را طولانی می کند.

به گزارش سی ان ان، مصطفی البرغوثی در گفتگو با کریستین امان پور مجری با سابقه این شبکه، درباره عملیات رژیم صهیونیستی  در کرانه باختری اشغالی و زمان آن و امید به آتش بس اعلام کرد: من فکر می‌کنم نتانیاهو عملیات در کرانه غربی را انجام داد تا احتمال آتش‌بس را متوقف کند، زیرا قصد دارد جنگ را تا زمان انتخابات امریکا ادامه دهد چرا که امیدوار است ترامپ بتواند پیروز شود و بر سر کار آید.

وی افزود: نتانیاهو به خوبی می داند اگر او و دولتش مانع برقراری آتش بس شوند ، بسیاری از رای دهندگان به کامالا هریس رای نخواهند داد.

برغوثی افزود: متأسفانه کل جامعه اسرائیل در مسیر اشتباهی حرکت می کند و احساس ها اینگونه است که آنها در مسیر فاشیسم گام نهاده اند. نتانیاهو که برقراری آتش بس را به تعویق می اندازد و تداوم جنگ را انتخاب کرده و هم اکنون هم شاهد به راه انداختن جنگ دیگری در کرانه غربی هستیم، تلاش می کند تا آرای بیشتری در سیستم انتخاباتی اسرائیل برای خود دست و پا کند و این امر او را به ادامه جنگ تشویق می کند.

منبع
سی ان ان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا