اجتماعیسیاسی

شکست قاچاق پهپادی مواد مخدر در اردن

 مقامات اردن از خنثی کردن دو عملیات قاچاق مواد مخدر با استفاده از پهپاد، در مرزهای این کشور خبر دادند.

میدل ایست نیوز: مقامات ذیصلاح اردن روز پنجشنبه اعلام کردند موفق شده اند دو عملیات قاچاق مواد مخدر با بهره گیری از پهپاد را با شکست مواجه کنند.

به گزارش الحره، یک منبع رسمی در فرماندهی کل نیروهای مسلح اردن اعلام کرد: نیروهای مرزبانی در منطقه نظامی جنوب با هماهنگی سرویس‌های امنیتی نظامی و اداره مبارزه با مواد مخدر دو تلاش جداگانه برای قاچاق مواد مخدر با استفاده از دو پهپاد را که قصد داشتند به شکل غیرقانونی وارد حریم اردن شوند، خنثی کرده اند.

این منبع خاطرنشان کرد: همزمان با اجرای قواعد درگیری، این دو پهپاد در داخل خاک اردن سرنگون شدند و اقلام قاچاق توقیف شده، در اختیار مقامات ذیصلاح قرار گرفت.

این منبع تاکید کرد: نیروهای مسلح اردنی با تمام قدرت و قاطعیت با هرگونه تهدید در جبهه های مرزی و هرگونه تلاش برای ارسال مواد مخدر به این کشور با هدف تحت تاثیر قرار دادن شهروندان به شدت مقابله خواهد کرد.

گفتنی است اخیرا تحرکات برای قاچاق مواد مخدر در مرزهای مشترک اردن با سوریه و عربستان افزایش یافته است به طوریکه مقامات اردنی چندی پیش از خنثی سازی طرح‌هایی برای قاچاق میلیون‌ها قرص کپتاگون به این کشور از طریق یک گذرگاه مرزی در نزدیکی عربستان سعودی خبر دادند.

منبع
الحره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا