خبر اولسیاسی

رئیس کمیته پاکدستی عراق خبر داد:
همکاری و هماهنگی گسترده با پلیس بین الملل برای استرداد مجرمان

رئیس کمیته پاکدستی عراق در دیدار با وزیر کشور، بر لزوم مبارزه همه جانبه با فساد تاکید کرد و از همکاری پلیس بین الملل در استرداد مجرمان تقدیر کرد.

میدل ایست نیوز: رئیس کمیته پاکدستی عراق در دیدار با وزیر کشور، بر لزوم مبارزه همه جانبه با فساد تاکید کرد و وزارت کشور را نوک پیکان مبارزه با فساد دانست و از همکاری پلیس بین الملل در استرداد مجرمان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، حیدر حنون در دیدار با عبدالامیر الشمری وزیر کشورعراق تصریح کرد: وزارت کشور مسئول اجرای قانون و به مثابه سوپاپ اطمینان برای شهروندان است.

حنون با تاکید بر اینکه تلاش‌های مبارزه با فساد تلاشهای فردی یا مختص یک نهاد و سازمان نیست ، تاکید کرد این تلاش‌ها ناشی از اقدام جمعی و مشترک است و وزارت کشور به مثابه نوک پیکان مبارزه با فساد است.

رئیس کمیته پاکدستی عراق از اداره پلیس عربی و بین‌المللی «اینترپل» به علت تلاش‌های زیاد و هماهنگی و همکاری گسترده با این کمیته به‌ویژه در پرونده استرداد افراد تحت تعقیب در پرونده‌های فساد تقدیر و در عین حال خاطر نشان کرد کار این اداره در تعقیب مفسدان و تلاش برای بازگرداندن آنها به کشور بسیار مهم است و نیروهای این اداره به مانند سرباز ان گمنامی برای وزارت کشور هستند.

دراین دیدار دو طرف درباره برگزاری دوره ها، کارگاه ها و سمینارهای آموزشی در زمینه مبارزه با فساد، حفظ بیت المال و اخلاق خدمات عمومی برای کارمندان منتسب به وزارت و همچنین دوره های مقدماتی برای افسران وزارت کشور توافق کردند.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا