سیاسی

فیدان: دولت نتانیاهو همچنان با آتش بازی می‌کند

وزیر خارجه ترکیه ضمن ابراز نگرانی از انتقال حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری، اعلام کرد دولت نخست وزیر این رژیم همچنان با آتش بازی می‌کند.

میدل ایست نیوز: هاکان فیدان، وزیر خارجه ترکیه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با تانیا فایون، وزیر خارجه اسلوونی تاسف خود از کشانده شدن وحشیگری های رژیم صهیونیستی از نوار غزه به کرانه باختری، را ابراز کرد.

به گزارش آناتولی، فیدان افزود رژیم صهیونیستی در تداوم کشتار جمعی مداوم از 7 اکتبر، به طور برنامه ریزی شده، مردم غزه را بدون آب و غذا ترک کرده است.

وی بیان کرد رژیم اشغالگر با بمباران بیمارستان ها، مساجد، کلیساها و مدارس غزه، تمامی ارزش های انسانی را زیر پا گذاشته است.

وزیر خارجه ترکیه با بیان آنکه تنش های منطقه به سطوح بالایی رسیده است، افزود این رژیم تلاش می کند دامنه جنگ را به جبهه های مختلف افزایش دهد.

فیدان تاکید کرد دولت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنان با آتش بازی می کند و در راستای حفظ قدرت، آینده تمام منطقه را در معرض خطر قرار می دهد.

وی ادامه داد حامیان بدون قید و شرط «اسرائیل» و در راس آنها، کسانی که نسبت به مساله غزه سکوت می کنند، مسئول هستند و الان باید وحشیگری «اسرائیل»، پایان یابد.

منبع
آناتولی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا