خبر اولسیاسی

هلاکت 14 تروریست داعشی در یک عملیات منحصر به فرد در استان الانبار عراق

مقامات عراقی از هلاکت چهارده تن از عناصر گروه تروریستی داعش از جمله چند فرمانده مهم این گروه در صحرای الانبار خبر دادند.

میدل ایست نیوز: مقامات امنیتی عراق روز جمعه از هلاکت 14 تروریست از جمله تعدادی از سرکردگان گروه داعش طی عملیاتی منحصر به فرد خبر دادند که با همکاری دستگاه اطلاعاتی عراق و هماهنگی ائتلاف بین المللی انجام شد.

به گزارش العربی الجدید، واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: این عملیات بر اساس گزارش های دقیق اطلاعاتی انجام شد و مقدمات انجام آن از حدود دو ماه پیش به شکل مداوم ادامه داشت و طی آن تحرکات فرماندهان و سرکردگان مهم داعش در صحرای الانبار به ویژه در منطقه الحزیمی در شرق دره الغدف تحت نظر قرار گرفت و با رصد و نظارت دقیق چهار مخفیگاه دور افتاده این گروه که به شکل بسیار دقیقی استتار شده بود؛ مشخص گردید.

این منبع افزود: پس از انجام عملیات شناسایی، نیروهای عراقی بامداد پنجشنبه حملات هوایی متوالی و غافلگیرانه ای را به این مخفیگاهها با همکاری اطلاعاتی و فنی و هماهنگی ائتلاف بین المللی انجام دادند.

این بیانیه می افزاید: پس از درگیری با کسانی که از حملات هوایی جان به در برده بودند، 14 تروریست داعش از جمله افرادی که کمربند انفجاری بسته بودند و نارنجک دستی به همراه داشتند، به هلاکت رسیدند.

واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق با اشاره به کشته شدن سرکردگان داعش در این عملیات از انهدام مقادیر زیادی سلاح و تجهیزات لجستیک و پشتیبانی در این عملیات خبر داد.

منبع
العربی الجدید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا