خبر اولسیاسی

تمجید الاعرجی از عملیات ضد تروریستی موفق در صحرای الانبار

مشاور امنیت ملی عراق از موفقیت و توانمندی نیروها و دستگاه اطلاعاتی این کشور در عملیات منحصر به فرد در صحرای الانبار تمجید کرد.

میدل ایست نیوز: قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق تصریح کرد: موفقیت نیروهای عراقی در عملیات منحصر به فرد خود در صحرای الانبار توانایی سرویس های امنیتی این کشور را نشان داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، قاسم الاعرجی روز جمعه تاکیدکرد موفقیت عملیات منحصر به فرد و با کیفیت نیروهای عراقی در صحرای الانبار توانمندی دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی ما با تمامی طیفها و زیر مجموعه های آن را در دسترسی به دشوارترین موقعیت های جغرافیایی عراق در منطقه الحزیمی در شرق و وادی الغدف را در جایی که تروریست ها از آن به عنوان مخفیگاه خود استفاده می کردند، به نمایش گذاشت.

الاعرجی با انتشار پستی در فضای مجازی تصریح کرد: پیگیری های فرماندهی کل نیروهای مسلح و تجهیز نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به ابزارها و تجهیزات لازم، زمینه ساز این دستاورد ویژه و منحصر به فرد شد.

وی در پایان گفت: بر همه قهرمانانی که در این عملیات استثنایی شرکت کردند، درود می فرستم و تاکید می کنم تروریسم در عراق متعلق به مردان و قهرمانان جایی نخواهد داشت.

گفتنی است مقامات امنیتی عراق روز جمعه از هلاکت 14 تروریست از جمله تعدادی از سرکردگان گروه داعش طی عملیاتی منحصر به فرد خبر دادند که با همکاری دستگاه اطلاعاتی عراق و هماهنگی ائتلاف بین المللی انجام شد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا