اجتماعی

کشف و ضبط 3 تن مواد مخدر و انهدام چند شبکه بین‌المللی در عراق در سال جاری

اداره کل امور مبارزه با مواد مخدر و قرص‌های روانگردان از کشف و ضبط حدود سه تن مواد مخدر در سال جاری و انهدام چندین شبکه بین‌‎المللی خبر داد که قصد داشتند به امنیت عراق آسیب وارد کنند.

میدل ایست نیوز: اداره کل امور مبارزه با مواد مخدر و قرص های روانگردان از کشف و ضبط حدود سه تن مواد مخدر در سال جاری و انهدام چندین شبکه بین المللی خبر داد که قصد داشتند به امنیت عراق آسیب وارد کنند.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، حسین التمیمی، مدیر رسانه ای اداره کل مبارزه با مواد مخدر عراق اعلام کرد: این اداره با هماهنگی کشورهای همسایه و منطقه و سازمان های مختص کشف و ضبط شبکه های قاچاق مواد مخدر به فعالیت های خود ادامه می دهد و توانست در طول سال 2024 حدود سه تن مواد مخدر را کشف و ضبط کند.

وی تاکید کرد: حمایت های محمد شیاع السودانی نخست وزیر و عبدالامیر الشمری وزیر کشور عراق از این اداره باعث شد تا بتواند کارها و عملیات بزرگی انجام دهد که منجر به بازداشت سرکردگان شبکه های بین المللی شد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد بازداشت شدگان در ارتباط با مواد مخدر بیش از 10 هزار متهم بوده که برای 5 هزار و 500 نفر از آنان احکام قضایی صادر شد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا