خبر اولسیاسی

در سازمان ملل برگزار شد
کنفرانس بین‌المللی طبقه‌بندی محصولات پلاستیکی و شیمیایی به ریاست عراق

کنفرانس بین‌المللی گروه کارشناسان به منظور بحث و بررسی معیارهای اساسی طبقه بندی محصولات پلاستیکی و شیمیایی و جلوگیری از خطرات زیست محیطی آن، در مقر سازمان ملل به ریاست عراق برگزار شد.

میدل ایست نیوز: وزارت محیط زیست عراق اعلام کرد کشورش ریاست جلسه کنفرانس بین المللی گروه کارشناسان برای بحث در مورد سه معیار اساسی طبقه بندی محصولات پلاستیکی و شیمیایی را که در مقر سازمان ملل برگزار شد، بر عهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق،لوی صدیق المختار، سخنگوی این وزارتخانه اعلام کرد: این نشست به منظور تعیین رویکردهای استاندارد و غیراستاندارد مربوط به محصولات پلاستیکی و مواد شیمیایی، با حضور 300 کارشناس از همه کشورهای جهان با حضور آلمان افتتاح شد و ریاست آن را کشور عراق عهده دار شد.

وی افزود: مقرر شد پس از برگزاری کنفرانس، گزراشی توسط عراق و آلمان تهیه  شود تا مهم ترین نکاتی که باید در نشست بعدی در شهر بوسان کره جنوبی مورد بررسی قرار گیرد، مشخص شوند.

سخنگوی وزارت محیط زیست عراق خاطر نشان کرد: در این نشست معیارهای لازم برای طبقه بندی محصولات پلاستیکی به عنوان یکی از عوامل اصلی آلودگی در جهان،طبقه بندی مواد شیمیایی مورد استفاده در تولید محصولات پلاستیکی و جلوگیری از خطرات زیست  محیطی  مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا