سیاسی

خوش‌بینی رئیس کمیته پاکدستی عراق به ایفای نقش شورای عالی جوانان در مبارزه با فساد

رئیس کمیته پاکدستی عراق با اشاره به خطر فساد در این کشور، تشکیل شورای عالی جوانان به ریاست نخست وزیر را گامی مهم در ساختن میهن قلمداد کرد.

میدل ایست نیوز: حیدر حنون، رئیس کمیته پاکدستی عراق با اشاره به خطر فساد در این کشور، تشکیل شورای عالی جوانان این کشور به ریاست نخست وزیر را گامی مهم در ساختن میهن قلمداد کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، وی با اشاره به وجود خطر فساد در این کشور تصریح کرد: تشکیل شورای عالی جوانان به ریاست محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق، گامی مهم در راستای توانمندسازی جوانان در ساختن عراق است.

رئیس کمیته پاکدستی عراق با اشاره به اینکه جوانان امید آینده هستند و باید ایجاد اصلاحات و تغییرات را در دست گیرند، افزود: اصلاحات تا زمانی که فرهنگ‌سازی نشود نمی‌تواند راه موفقیت را طی کند.

حنون گفت: ما از سرزمین عراق به عنوان مبدا حاکمیت عدل شروع می‌کنیم که آن را امام علی (ع) به عنوان یک حاکم عادل ایجاد کرد ضمن آنکه اصل و اساس انسانیت حاکمیت و برتری عدالت است، اصلی که امیرالمومنین (ع) آن را وضع کرد و ما از جوانان می‌خواهیم که اصلاحات، حکمرانی خوب و زندگی عاری از بی‌عدالتی و فساد را به عنوان نقطه شروع به سوی جهان، سرلوحه کار خود قرار دهند.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا