سیاسی

هشدار مجدد مصر نسبت به خطرات سیاست «زمین سوخته» رژیم صهیونیستی

وزارت خارجه مصر ضمن آنکه تداوم تجاوزات نظامی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را محکوم کرد، بار دیگر هشدار خود نسبت به خطرات سیاست «زمین سوخته» که هدف آن تضعیف تمامی اجزای کشور آتی فلسطین است را تکرار کرد.

میدل ایست نیوز: وزارت خارجه مصر تداوم تجاوزات نظامی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری که منجر به کشته و مصدوم شدن ده‌ها فلسطینی در چند روز گذشته را محکوم کرد.

به گزارش روسیا الیوم، قاهره تلاش‌های مداوم رژیم صهیونیستی برای افزایش دامنه درگیری‌ها در اراضی فلسطین از جمله کرانه باختری و قدس شرقی و استفاده مداوم از نیروی نظامی افراطی و کشتار غیرقانونی، تخریب جاده‌ها و انهدام زیرساخت‌های شهری و خانه‌ها و بازداشت فلسطینی‌ها و شکنجه‌های همراه آن را به شدت محکوم کرد.

مصر بار دیگر هشدار خود نسبت به خطرات سیاست «زمین سوخته» که هدف آن تضعیف تمامی اجزای کشور آتی فلسطین و نابودی آنچه از امید این ملت برای بازگرداندن حقوق قانونی خود و برپایی کشور مستقل بر اساس مرزبندی سال 1967 به پایتختی قدس شرقی باقی مانده است را تکرار کرد.

این کشور از طرف‌های دارای نفوذ و قدرت در جامعه جهانی و شورای امنیت خواستار اتخاذ موضعی قاطع برای توقف این اقدامات غیرقانونی و تامین حفاظت از ملت فلسطین در اراضی اشغالی شد.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا