سیاسی

کلید زدن طرح‌های عمرانی فرودگاه بغداد در چارچوب مقدمات برگزاری اجلاس سران عرب

فرودگاه بین المللی بغداد با کلید زدن اجرا و تکمیل دوازده پروژه، خود را برای میزبانی از پروازهای سران عرب که قرار است نشست آتی آنها در پایتخت عراق برگزار شود، آماده می کند.

میدل ایست نیوز: فرودگاه بین المللی بغداد با کلید زدن اجرا و تکمیل دوازده پروژه، خود را برای میزبانی از پروازهای سران عرب که قرار است نشست آتی آنها در پایتخت عراق برگزار شود، آماده می کند.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، فرودگاه بین المللی بغداد آمادگی خود را برای تکمیل بیش از 12 پروژه، جهت فراهم کردن مقدمات برگزاری نشست سران کشورهای عربی در پایتخت عراق اعلام کرد.

حارث العبیدی، مدیر فرودگاه بین‌المللی بغداد تصریح کرد این فرودگاه شاهد تکمیل بیش از 12 پروژه، افزون بر عملیات بازسازی  تمامی مکان های مورد نظر به منظور کسب آمادگی برای نشست سران کشورهای عربی خواهد بود که قرار است در ابتدای سال آینده در بغداد برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: عملیات بازسازی فرودگاه بین المللی بغداد شامل بازسازی سالن ها و فضای سبز اطراف فرودگاه و  سقف ها، روشنایی و دکوراسیون فرودگاه خواهد بود.

گفتنی است دبیرکل اتحادیه عرب آمادگی این اتحادیه را برای همکاری و حمایت از دولت عراق برای برگزاری موفق سی و چهارمین اجلاس سران اتحادیه عرب که در عراق برگزار خواهد شد، اعلام کرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا