اقتصادی

آغاز به کار بزرگ‌ترین نمایشگاه و کنفرانس سالانه حوزه «فناوری و الکترونیک» عراق

بزرگترین رویداد نمایشگاهی و کنفرانس سالانه حوزه «فناوری و الکترونیک» عراق در نمایشگاه بین المللی اربیل با حضور عناصر اکوسیستم دیجیتال آغاز به کار کرد.

میدل ایست نیوز: بزرگترین رویداد نمایشگاهی و کنفرانس سالانه حوزه «فناوری و الکترونیک» عراق از امروز سه شنبه (3 تا 6 سپتامبر 2024) در نمایشگاه بین المللی اربیل با حضور عناصر اکوسیستم دیجیتال آغاز به کار می‌کند.

به گزارش ایرنا، اهمیت «ارتقای بازار محلی و دسترسی مصرف کنندگان به محصولات در سطح جهانی» در چارچوب اهداف برگزاری نمایشگاه «هایتکس» است.

در این نمایشگاه 200 برند معتبر بین المللی از 85 کشور جهان، حضور دارند.

نمایشگاه بین المللی فناوری هایتکس امسال در قالب هشت محور موضوعی «فناوری آینده نگر»، «فناوری مصرف کننده»، «مخابرات»، «شبکه و امنیت»، «هوش مصنوعی»، «اینترنت اشیاء»، «فناوری بلاکچین» و «کسب و کارهای الکترونیکی» میزبان برندهای نامداری همچون اپل، میروتک، هواوی، آنر، کورک، تیپ تاپ و ناس والت در زون‌های محصولات فناوری، نرم افزاری، مخابراتی، تجارت الکترونیک و فناوری مالی است.

در حاشیه هایتکس نیز همچون تمامی رویدادهای معتبر بین المللی، بخشی با عنوان «ستاره‌های آینده» برگزار می‌شود که پاتوقی برای استارتاپ‌ها، صاحبان ایده، مربیان و سرمایه‌گذاران است و در مجموع به دنبال ضریب بخشی به مقوله کارآفرینی است.

منبع
ایرنا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا