خبر اولسیاسی

تاکید السودانی بر ضرورت ارتقای توانمندی تشکیلات نظامی عراق

 نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در بازدید از مقر وزارت دفاع، بر ضرورت ارتقای تشکیلات مختلف نظامی تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در بازدید از مقر وزارت دفاع، بر ضرورت ارتقا و بهبود کار و فعالیت های تشکیلات مختلف نظامی این کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، دفتر رسانه‌ای نخست‌وزیر این کشور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق در جلسه ای با فرماندهان ارتش، وزیر دفاع ، مدیران کل این وزارتخانه و تعدادی از فرماندهان ارتش، سطح آمادگی رزمی و ارتقای توانمندی ارگان‌های ارتش و فرماندهی نیروی های زمینی ،هوایی، دریایی و هواپیمایی ارتش و پدافند هوایی را بررسی کرد و به گزارش وزیر دفاع این کشور در خصوص عملکرد این وزارتخانه و وضعیت رزمی و آمادگی تمامی تشکل های نظامی گوش فراداد.

در این نشست که به ریاست السودانی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق برگزار شد، وی بر ضرورت بهبود فعالیت های تشکل های مختلف ارتش به منظور همراهی و همگام شدن با تحولات و انجام وظایف امنیتی مختلف برای حفظ امنیت و ثبات کشور تاکید کرد.

السودانی در این دیدار فعال سازی کار اطلاعاتی و انجام عملیات پیشگیرانه علیه مخفیگاه ها و کانون های گروه تروریستی داعش را مورد تاکید قرار دارد و خواستار هماهنگی بیشتر سازمان های اطلاعاتی و امنیتی برای رصد و پیگرد باندهای قاچاق مواد مخدر شد.

السودانی بر ضرورت شناسایی الزامات مربوط به ارتقای سطح آمادگی رزمی و توجه به آموزش، تجهیز و تسلیح نیروی هوایی ارتش و افزایش آموزش به خلبانان، تامین نیازهای هواپیماها و لزوم انعقاد قراردادهای تسلیحاتی و انتخاب طرفهای متعهد به قرار دادها تاکید کرد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا