سیاسی

واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق خبر داد:
کشف جسد سه تروریست به هلاکت رسیده در حمرین

واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق اعلام کرد جسد سه تروریست و تجهیزات آنها از جمله کمربندهای انتحاری در کوه‌های حمرین کشف شده است.

میدل ایست نیوز: واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق امروز شنبه از کشف جسد سه تروریست و کمربندهای انتحاری در کوه های حمرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، این واحد در بیانیه‌ای اعلام کرد: در پیوست بیانیه روز گذشته در خصوص حمله هوایی با جنگنده‌های اف 16 در کوه‌های حمرین در بخش عملیات دیالی، بر اساس داده‌های اداره اطلاعات نظامی و با نظارت واحد هدف‌گیری در فرماندهی عملیات مشترک، گروهی از نیروهای فرماندهی عملیات دیالی به همراه گروهی دیگر از منابع شناسایی اداره اطلاعات نظامی به بازرسی محل حمله پرداختند.

در این بیانیه آمده است: این افراد توانستند جسد سه تروریست، کمربندهای انتحاری، نارنجک‌های دست‌ساز، سلاح‌های مختلف، مواد لجستیک، موبایل و دیگر موارد را کشف کنند.

واحد اطلاع‌رسانی امنیتی افزود: این عملیات پیش‌دستانه که بر اساس داده‌های اطلاعاتی دقیق انجام شده، با نابودی عناصر باقی مانده سازمان تروریستی داعش نتایج بسیار خوبی در پی داشته است و انتقام خون شهدای کشور تا نابودی بقایای تروریست‌ها ادامه دارد.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا