سیاسی

متن تکذیبیه کنسولگری ایران در بصره درباره نوع رفتار با تیم‌های رسانه‌ای

کنسولگری ایران در بصره در واکنش به شایعات درباره نحوه رفتار با تیم‌های رسانه‌ای در آستانه ورود رئیس جمهور ایران به این شهر بیانیه‌ای صادر کرد.

میدل ایست نیوز: کنسولگری ایران در بصره در واکنش به ادعاها درباره نحوه رفتار با تیم‌های رسانه‌ای در آستانه ورود رئیس جمهور ایران به این شهر بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن بیانیه کنسولگری ایران در بصره آمده است: کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استان بصره به شکل کامل، صحت خبرهایی را که در شبکه‌های ارتباط اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود، تکذیب می‌کند که این خبرها دربرگیرنده اطلاعات غلط درباره رفتار با تیم‌های رسانه‌ای است.

این بیانیه آورده است: مایلیم توضیح دهیم که تمام اطلاعات وارده، دقیق نیست و هرگز تجهیزات خبرنگاران برای بازرسی مصادره نشده است، بلکه آنچه صورت گرفته، یک اقدام امنیتی عادی در ارتباط با امنیت رئیس جمهور بر اساس شاخص‌های احترام به دیپلماسی است و اینکه، اقدام مربوط به محدود بودن تعداد تیم‌های رسانه‌ای به سبب محدودیت مکانی برای استقبال از دکتر مسعود پزشکیان جناب رئیس جمهور اسلامی ایران است.

در این بیانیه آمده است: کنسولگری جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که انتشار چنین شایعاتی تنها تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر یک رخداد مهم یعنی سفر تاریخی رئیس جمهور پزشکیان به استان بصره بزرگ است.

این بیانیه افزود: کنسولگری جمهوری اسلامی ایران، نهایت احترام جمهوری اسلامی ایران برای دولت و ملت عراق را ابراز می‌دارد و امیدوار است که رسانه‌ها در این زمینه دقت و واقعگرایی را رعایت و خبرها را از منابع رسمی خود دریافت کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا