سیاسی

افزایش نگرانی‌ها درباره حمله زمینی احتمالی رژیم صهیونیستی به لبنان

همزمان با افزایش نگرانی‌ها از تلاش رژیم صهیونیستی برای حمله احتمالی زمینی به لبنان، سخنگوی ارتش این رژیم از حمله به بیش از 140 هدف در لبنان خبر داد.

میدل ایست نیوز: همزمان با افزایش نگرانی ها از تلاش رژیم صهیونیستی برای جنگ افروزی بیشتر و حمله احتمالی زمینی به لبنان و اظهارات سخنگوی ارتش این رژیم مبنی بر حمله به بیش از 140 هدف در لبنان، رئیس جمهور امریکا و نخست وزیر انگلیس اوضاع خاورمیانه را بررسی می کنند.

به گزارش الجزیره، ارتش اسرائیل اعلام کرد در هفته گذشته به شدت در جبهه شمالی فعالیت و تحرک داشته و به بیش از 140 هدف در لبنان حمله کرده است.

سخنگوی ارتش اسرائیل در این باره اعلام کرد: نیروهای ما تعدادی از اعضای حزب‌الله از جمله یکی از فرماندهان یگان رضوان را هدف قرار دادند.

ارتش اسرائیل همچنین اعلام کرد: نیروهای ذخیره در تیپ 9 گولانی رزمایش شبیه سازی شده حمله زمینی در مناطق واقع در جبهه دشمن را به پایان رساندند.

از سوی دیگر نشریه اکسیوس به نقل از مقامات امریکایی اعلام کرد: آموس هوکشتاین، مشاور ارشد و فرستاده جوبایدن به منطقه، روز دوشنبه آینده برای گفتگو در مورد تنش‌ها با لبنان وارد تل آویو خواهد شد.

اکسیوس به نقل از مقامات امریکایی و اسرائیلی نوشت: تهدیدات و لفاظی های روزافزون ارتش اسرائیل در مورد شروع جنگ با لبنان نگران کننده شده است.

در همین ارتباط، کاخ سفید اعلام کرد: جوبایدن رئیس جمهور امریکا قرار است با نخست وزیر انگلیس درباره حمایت از اوکراین و وضعیت خاورمیانه گفتگو کند.

منبع
الجزیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا