سیاسی

شهادت 14 فلسطینی در حملات بامداد امروز به نوار غزه

حملات بامداد امروز رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه از جمله محله التفاح 14 شهید و شمار زیادی نیز زخمی بر جا گذاشت.

میدل ایست نیوز: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز با بمباران محله التفاح در غزه کشتار دیگری مرتکب شدند که اغلب قربانیان آن زنان و کودکان هستند.

به گزارش الجزیره، ارتش اسرائیل در حالی امروز قتل عام جدیدی در محله التفاح در شهر غزه مرتکب شد که حملات این رژیم به مناطق دیگر از جمله المواصی و دیگر اردوگاه‌های مرکز نوار غزه نیز ادامه یافت.

خبرنگار الجزیره از شهادت دستکم 10 فلسطینی از جمله سه زن و سه کودک بر اثر حمله صبح امروز به محل التفاح شرقی در شهر غزه خبر دادند.

این منبع همچنین از انتقال پیکرهای تعدادی از شهدا و مجروحان این حمله به بیمارستان المعمدانی در شهر غزه خبر داد و اعلام کرد حال تعدادی از زخمی‌ها بسیار وخیم گزارش شده است.

جنگنده‌های رژیم اشغالگر امروز برای دومین بار به منازل مسکونی در محله الشجاعیه در شرق شهر غزه نیز حمله کردند که بنا به گزارش شبکه ماهواره ای الاقصی، در نتیجه این حمله یک زن شهید شد و تعداد دیگری هم زخمی شدند.

در همین حال در شمال غزه نیز، 3 فلسطینی در نتیجه حمله به یک مهد کودک العلیا در اردوگاه جبالیا شهید شدند و منطقه الفالوجا در این اردوگاه نیز بمباران شد که تلفاتی در پی نداشت.

منبع
الجزیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا