اجتماعیسیاسی

برگزاری کارگاهی در زمینه مبارزه با مواد مخدر در امارات

کارگاه «تدوین استراتژی کشورهای شورای همکاری برای مبارزه با مواد مخدر 2025-2028» به میزبانی ابوظبی و با حضور دبیرکل شورای همکاری برگزار شد.

میدل ایست نیوز: محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات از جاسم محمد البدیوی، دبیرکل سازمان شورای همکاری و روسای هیئت‌های شرکت‌کننده در کارگاه «تدوین استراتژی کشورهای شورای همکاری برای مبارزه با مواد مخدر 2025-2028» که به میزبانی وزارت کشور امارات در 16 تا 19 سپتامبر در ابوظبی برگزار می‌شود، استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی امارات (وام)، آل نهیان ضمن خوش آمد گویی به البدیوی و روسای هیئت‌ها، بر اهمیت تقویت همکاری و تبادل تجربه‌ها میان دستگاه امنیتی در کشورهای شورای همکاری و طرف‌های بین‌المللی برای مقابله با چالش‌ها و در راس آن خطر مواد مخدر و تهدیدهای ناشی از آن در سطوح اجتماعی، اقتصادی، بهداشتی، امنیتی و غیره تاکید کرد.

وی بیان کرد اقدام مشترک کشورهای شورای همکاری در زمینه‌های مختلف از جمله در زمینه امنیتی، تضمینی اساسی برای تحقق منافع کشورهای شورای همکاری و ملت‌های این کشورها است.

رئیس امارات در ادامه برای روسای کشورهای حاضر در این کارگاه، در انجام مأموریت‌هایشان در راستای محافظت از کشورهای شورای همکاری و ملت‌های آن در برابر آفت مواد مخدر از طریق استراتژی یکپارچه و موثر این کشورها، آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است این کارگاه توسط دبیرخانه شورای همکاری با همکاری دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد و با مشارکت طرف‌های مربوطه در کشور امارات برگزار می‌شود.

منبع
وام

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا