سیاسی

حزب الله از شهادت 3 نفر در پی انفجار دستگاه‌های ارتباطی خبر داد

حزب الله لبنان در نخستین واکنش به انفجار دستگاه های ارتباطی در لبنان، از شهادت 3 تن از نیروهای خود خبر داد.

میدل ایست نیوز: حزب الله لبنان در نخستین واکنش به انفجار دستگاه های ارتباطی در لبنان، از شهادت 3 تن از نیروهای خود خبر داد.

به گزارش المنار، در بیانیه حزب الله آمده است: در حدود ساعت 3:30 بعد از ظهر روز سه‌شنبه 17-09-2024، تعدادی از دستگاه‌های دریافت پیام که به “پیجر” معروف هستند و در اختیار تعدادی از کارکنان واحدها و مؤسسات مختلف حزب‌الله قرار داشتند، منفجر شدند. این انفجارها که علتی نامعلوم داشته‌اند تاکنون منجر به شهادت یک کودک و دو نفر دیگر و مجروح شدن تعداد زیادی شده است.

در ادامه بیانیه آمده است: در حال حاضر، دستگاه‌های تخصصی حزب‌الله در حال انجام تحقیقات گسترده امنیتی و علمی برای شناسایی علل این انفجارهای هم‌زمان هستند. همچنین، دستگاه‌های پزشکی و بهداشتی در حال درمان مجروحین و مصدومین در چندین بیمارستان در مناطق مختلف لبنان می‌باشند.

حزب الله در این بیانیه اعلام کرد: از خداوند متعال رحمت برای شهیدان‌مان در راه قدس خواستاریم و برای مجروحین و مصدومین شفای عاجل طلب می‌کنیم. از اهالی محترم نیز می‌خواهیم که از شایعات و اطلاعات نادرست و گمراه‌کننده‌ای که توسط برخی نهادها برای جنگ روانی به نفع دشمن صهیونیستی پخش می‌شود، دوری کنند. به‌ویژه اینکه این مسائل همراه با تهدیدها و بزرگ‌نمایی‌های دشمن صهیونیستی و ادعای تغییر وضعیت در شمال است.

حزب الله در بیانیه مذکور تاکید کرد که مقاومت در تمامی سطوح و واحدهای مختلف خود در بالاترین سطح آمادگی برای دفاع از لبنان و مردم پایدارش قرار دارد.

منبع
المنار

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا