سیاسی

روسیا الیوم به نقل از منابع عبری:
شیخ نبیل قاووق در حملات به ضاحیه بیروت ترور شده است

روسیا الیوم به نقل از منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از ترور نبیل قاووق از رهبران حزب الله لبنان در حملات هوایی روز گذشته به ضاحیه جنوبی بیروت خبر داد.

میدل ایست نیوز: روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت نوشت، در حمله عصر دیروز اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت نبیل قاووق عضو شورای اجرایی حزب الله هدف قرار گرفته است.

به گزارش روسیا الیوم، روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» نوشت یکی از اهداف حمله شامگاه روز شنبه اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت، ترور نبیل قاووق از رهبران حزب الله بوده است.

کانال تلگرامی عکا نیز اعلام کرد گزارش‌های خبری از ترور شیخ نبیل قاووق نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله را در حمله عصر روز گذشته به ضاحیه جنوبی بیروت حکایت دارند.

هنوز منابع رسمی حزب الله لبنان به انتشار این خبر واکنشی نشان نداده‌اند.

روسیا الیوم افزود: جنگنده‌های اسرائیلی، از روز جمعه بمباران مستمری را که به ترور حسن نصرالله، دبیر حزب‌الله و تعدادی از فرماندهان این حزب انجامید، آغاز کرده‌اند و به حملات خشونت‌آمیز خود به ضاحیه جنوبی بیروت همچنان ادامه می‌دهند.

در همین حال ارتش اسرائیل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد به منظور جلوگیری از تجهیز مجدد حزب الله از طریق سوریه و ایران، لبنان را محاصره نظامی کرده است.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا