خبر اولسیاسی

دستور السودانی برای ارتقای سطح توانمندی‌های امنیتی عراق

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در بازدید از مقر فرماندهی عملیات مشترک در بغداد و دیدار با فرماندهان امنیتی، دستور داد تا کنترل و سطح توانمندی‌های امنیتی در سراسر کشور ارتقا یابد.

میدل ایست نیوز: محمد شیاع السودانی، فرمانده کل نیروهای مسلح عراق دستور کنترل و ارتقای سطح توانمندی های امنیتی را صادر کرد.

بر اساس بیانیه دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، السودانی در شامگاه سه شنبه از مقر فرماندهی عملیات مشترک در بغداد، بازدید کرد.

وی با شماری از فرماندهان عالی امنیتی دیدار کرد و در جریان وضعیت امنیتی در واحدهای مختلف مسئولیت های نظامی، روند اجرای طرح های امنیتی و چالش های پیش‌روی دستگاه‌ها و نهادهای نظامی مختلف و سطح آمادگی برای دفع هر گونه خطرات و هر آنچه که ممکن است امنیت و و ثبات را مختل کند، قرار گرفت.

نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق به تمامی فرماندهان امنیتی دستور داد تا برای کنترل امنیت در سراسر کشور، تمام تلاش خود را به کار گیرند و به تقویت توانمندی های امنیتی و توسعه سازوکارهای آموزش که در ارتقای سطح آمادگی در برابر خطراتی که ممکن است در سایه آغاز اجرای بیانیه مشترک با امریکا به ویژه پایان ماموریت ائتلاف بین المللی در عراق، کشور را تهدید کند، ادامه یابد.

منبع
دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا