سیاسی

عراقچی: در صورت واکنش رژیم صهیونیستی، پاسخ ایران قوی‌تر و با قدرت بیشتری خواهد بود

وزیر خارجه ایران، تهدید کرد که در صورت واکنش رژیم صهیونیستی به حمله ایران، پاسخ ایران قوی‌تر و با قدرت بیشتری خواهد بود.

میدل ایست نیوز: سید عباس عراقچی، وزیر خارجه ایران، تهدید کرد که در صورت واکنش رژیم صهیونیستی به حمله ایران، پاسخ ایران قوی‌تر و با قدرت بیشتری خواهد بود.

عراقچی در پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: غروب امشب ما از حق خود برای دفاع مشروع بر اساس ماده 51 منشور استفاده کردیم و منحصرا پایگاه‌های نظامی و امنیتی را، که مسئول نسل‌کشی در غزه و لبنان هستند، هدف قرار دادیم.

وی افزود: این اقدام بعد از تقریبا دو ماه خویشتن‌داری بسیار زیاد از سوی ما، به منظور فراهم کردن امکان آتش‌بس در غزه، بود.

عراقچی تصریح کرد: اقدام ما به پایان رسیده است مگر آن که رژیم اسرائیلی بخواهد واکنش‌های بیشتری را از سوی ما شاهد باشد. در این حالت پاسخ ما قوی‌تر و با قدرت بیشتری خواهد بود.

وی در پایان نوشت: حامیان اسرائیل اکنون مسئولیت بیشتری برای متوقف کردن جنگ افروزان تل‌آویو به جای دخالت احمقانه، دارند.

پیش از این نیز وزارت خارجه ایران در بیانیه‌ای در مورد عملیات دفاعی نیروهای مسلح علیه رژیم صهیونیستی اعلام کرد ایران در صورت لزوم برای اتخاذ اقدامات دفاعی بیشتر در جهت صیانت از منافع مشروع خود آمادگی کامل دارد و در این زمینه تردیدی به خود راه نخواهد داد.

پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شلیک موشک از سوی ایران به اراضی اشغالی فلسطین آغاز شده است.

سپاه پاسداران ایران نیز در بیانیه‌ای رسما حمله به تل آویو، پایتخت رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

همچنین بخوانید

سپاه ایران: مراکز راهبردی در داخل سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دادیم

منبع
وزارت خارجه ایران

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا