سیاسی

رسانه‌های عبری ادعا کردند؛
آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران

رسانه‌های عبری زبان از آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای پاسخ به حمله هفته گذشته ایران، خبر دادند.

میدل ایست نیوز: روزنامه عبری زبان هاآرتس اعلام کرد: «ارتش اسرائیل برای اجرای حمله گسترده به ایران آماده می‌شود».

به گزارش الخلیج آنلاین، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع نظامی تصریح کرد: «پاسخ به ایران سخت خواهد بود».

این منبع افزود: «تل آویو در این حمله انتظار همکاری زیادی از جانب شرکای خود در خاورمیانه دارد و ارتش در اکثر اوقات در حال آمادگی برای حمله است».

از طرفی دیگر پایگاه صهیونیستی واللا، به نقل از منابعی در ارتش این رژیم اظهار اعلام کرد: «حمله‌ای که اسرائیل برای آن آماده می‌شود، جدی و مهم خواهد بود و یک اتفاق سطح پایین نیست».

پیش از ظهر امروز شبکه سی.ان.ان، به نقل از یک مقام ارشد امریکایی اعلام کرده بود: «وضع کنونی خاورمیانه، علی رغم موفقیت واشنگتن در جلوگیری از تبدیل درگیری به جنگ گسترده، در لبه پرتگاه است».

این مقام امریکایی ضمن ابراز امیدواری نسبت به وجود اندکی حکمت، تاکید کرده بود: «در اینکه اسرائیل تاسیسات هسته‌ای ایران را هدف قرار ندهد، تضمینی وجود ندارد».

گفتنی است سپاه ایران در اول اکتبر جاری با بیش از 200 موشک بالستیک پایگاه‌های نظامی و حیاتی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده بود.

بر اساس بیانیه سپاه ایران، این حمله در پاسخ به ترور اسماعیل هنیه، رئیس فقید دفتر سیاسی حماس در تهران در پایان ژوئیه گذشته، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و عباس نیلفروشان، فرمانده این سپاه در ضاحیه جنوبی بیروت در 27 سپتامبر انجام شده است.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا